Alla inlägg den 28 april 2013

Av s0ldier - 28 april 2013 00:19

har inte skrivit här på länge! kände det var dags nu ..
haft en seg dag med mig själv & hundarna!
träffade sarah & familj ett tag & glassa i solen litegrann!
städat hela hans lägenhet, helt in vändigt! spis, toa, golv, väggar osv! städmani bre :)
sedan drack jag lite vin & tog det lungt, hundarna rök ihop på kvällskvisten & det sluta med att jag hade Orion lös & sprang runt jaga han. hopplös hund!

nishan är iväg till Göteborg!
åkte imorse, hela gänget dessutom! kommer väl med på nyheterna! haha.. lol!
satt & tänkte förut.. tänk vad elak jag varit emot han! han har liksom inte haft det lätt med mig i hälarna, självaste polisförhöret Elin liksom.
sedan så gör han allt för mig, något som jag aldrig varit med om förut! han är min nummer 1. den jag verkligen vill dela mitt liv med.

nog om det!
min bästa Ida fyller äntligen år idag! så glaaad jag är! nu äntligen ska hon & jag åka polisbil & va fulla! :-) man blir 18 en gång& jag minns min så brutal :)
grattis grattis grattis! love u!

nu ska jag mysa ner mig i sängen med mina två absolut favoriter, Orion under täcket & moa brevid mig.
& vänta in nishisen. ?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards