Direktlänk till inlägg 5 april 2013

godnatt!

Av s0ldier - 5 april 2013 23:49

ville bara säääga hur sjukt glad jag är att ha den killen jag har, han får mig le genom att bara säga hej!
han får mig skratta när jag egentligen är skitsur, han är inte den som får mig känna mig instängd & det finaste som finns är vår ärlighet till varann.. aldrig kunnat lita på en kille, som jag gör med han!
han får mig känna mig trygg, en säkerhet!
han är så fin, det är absolut inte viktigt, men hans insida är lika fin.
det känns bra & kommer fortsätta så :)

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av s0ldier - 28 april 2013 00:19

har inte skrivit här på länge! kände det var dags nu .. haft en seg dag med mig själv & hundarna! träffade sarah & familj ett tag & glassa i solen litegrann! städat hela hans lägenhet, helt in vändigt! spis, toa, golv, väggar osv! städmani bre ...

Av s0ldier - 18 april 2013 23:16

har inte skrivit här, pga jag glömt bort mig själv tror jag! livet rullar på som vanligt, har knappt tid med något, jobbar hela dagarna, på helgerna försöker jag finna kvalitets tid med dom jag tycker om. jag är öl sugen! så funderar på ifall det...

Av s0ldier - 9 april 2013 16:29

innan jag åker till sjukhuset för ännu en buk koll! ringde 1177 imorse, fick ingen hjälp, fick touretts på henne så nu får jag väl en lapp hem.. hahahaha ...

Av s0ldier - 8 april 2013 21:07

som tidigare inlägg.. så har jag inte mått bra alls sedan igår! Min hjärna har varit opålitlig & jag har ärligt talat gått i taket.. den känslan man får då det bara blir svart & man har svårt att fokusera, ta in saker & även välja något. nishan h...

Av s0ldier - 8 april 2013 12:59

legat sömnlös som fan, mått dåligt & oroande mage! min smärta från blindtarmen på det också. har iallafall tackat JA! till lägenheten idag, & ska väl dit skriva kontrakt! har legat skedat med Orion hela natten då min kille inte varit närvarande. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards